טיפול פילינג והתמודדות עם אקנה

טיפול באקנה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול באקנה!

פילינג לטיפול באקנהכתמי עור, חטטים וצלקות הנותרים לעיתים על הפנים, הכתפיים והצוואר לאחר אקנה, גורמים לעור להיראות מוזנח ומבוגר יותר.

טיפול פילינג נחשב לטיפול בטוח ויעיל בעור במצבים אלו, ומומלץ לשימוש כאשר נותרים כתמים בחלקים העליונים של העור.

טיפול פילינג מקלף את העור אך ללא חדירה עמוקה ופולשנית, ללא תקופת החלמה ממושכת וללא סיכון להתרחשות כתמי עור כהים או בהירים, וכמובן אפס סיכון לצלקות.

טיפול עמוק יותר מבוצע בדרגה בינונית ומתאים לטיפול בחטטי אקנה עמוקים בעור אך כרוך בתקופת החלמה של למעלה משבוע.

טיפול פילינג חדש

טיפולי הפילינג החדשים המבוצעים היום משפרים את מראה העור ללא צורך בתקופת התאוששות ממושכת. זהו סוג של פילינג יעיל וקל הגורם לקילוף שטחי של השכבה העליונה בעור, הפחתת הקמטים העדינים והפחתת כמות הפיגמנט בעור.

את רוב הטיפולים ניתן לבצע בזמן קצר ולאחר מכן לשוב לשגרת הפעילות. החומרים המשמשים לטיפול זה כוללים תרכובות ייחודיות המכילות, בין היתר, חומצה סליצילית וחומצת חלב השייכות לחומצות בטא הידרוקסי. טיפולי פילינג אלו מתאימים לגברים ונשים עם כל סוגי העור, כולל גברים ואנשים עם עור כהה.

מהלך הטיפול בפילינג

הטיפול בפילינג אינו כרוך בהרדמה מקומית, מתבצע בקליניקת רופא עור ונמשך כעשרים דקות. במהלך הטיפול מתבצע ניקוי יסודי של העור ולאחר מכן מריחת חומר הפילינג בריכוז מתאים, עם תערובת שונה המתאימה לצרכי המטופל.

הרופא משאיר את החומר הכימי המקלף על העור במשך דקות ספורות במהלכן חש המטופל תחושת עקצוץ, צריבה וכאב קל הנמשכים בסביבות חצי שנה. לאחר הטיפול, מופיעה אדמומיות על הפנים המתמשכת מספר ימים.

מומלץ לחזור על הטיפול עד שלוש פעמים, בהתאם לחומרת המצב, אחת לחודש או חודש וחצי, עד להשגת ההשפעה הרצויה. בין הטיפולים מומלץ להשתמש באופן קבוע במשחות הבהרה מיוחדות אותן רושם הרופא על מנת לשמור את התוצאות לטווח הרחוק.

יעילות הפילינג לטיפול באקנה

בקרב חלק מהמטופלים, הכתמים מתמוססים בהדרגה ונעלמים לאחר מספר טיפולים. היתרון המשמעותי של טיפול בפילינג הוא השינוי ההדרגתי במראה העור.

פילינג בינוני או שטחי אינו כרוך בתופעות לוואי מסוכנות, ויעילות הטיפול מתבטאת בעיקר בשיפור וחידוש מראה עור הפנים.

החומצה הגליקולית והחומצה הטריכלורואצטית הם חומרים המורכבים ממולקולות קטנות שאינן גורמות לתופעות אלרגיות. זהו יתרון משמעותי לעומת טיפולי פילינג אחרים המבוססים על תמציות צמחים שעלולים לגרום לאלרגיות בקרב אנשים רגישים.

לאחר הטיפול, הפנים אינן נראות מתוחות ומבריקות כפי שקורה לאחר טיפול פילינג עמוק. את תוצאות הטיפול הקל חווים המטפלים בהדרגה, ללא שינוי מלאכותי במראה הפנים. יחד עם זאת, הטיפול הקל אינו מתאים לחטטי אקנה עמוקים.

למי מתאים הטיפול?

כל אדם יכול ליהנות מטיפול פילינג לאקנה. הטיפול מחדש את השכבות העליונות של העור וגורם להופעת מראה חלק ואחיד. למרות שטיפול בעוצמה בינונית מומלץ בדרך כלל לאנשים עם עור בהיר, ניתן לבצע אותו גם לאנשים עם עור כהה ללא חשש להתפתחות כתמים כהים.

אנשים צעירים הסובלים מאקנה חווים הפחתה ניכרת בכתמים ובפצעים. מבוגרים עם אקנה משפרים באמצעות הטיפול את צבע עורם, שהופך מגוון צהוב וחסר ברק לגוון ורוד וחלק יותר, ללא תופעות לוואי.

אך יש לקחת בחשבון כי למרות שמדובר בטיפול קל ופשוט, חשוב לאבחן במדויק את מצב האקנה, ולהתאים את עוצמת הטיפול באופן אישי על פי חומרת הפצעים.

המרכז לטיפול באקנה

המרכז לטיפול באקנה מתמחה במתן מידע בתחום הטיפול באקנה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול באקנה במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: