טיפולי פנים לחורף

טיפול באקנה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול באקנה!

טיפולי פנים מומלצים לחורףהקיץ בישראל הינו שטוף שמש ולכן ישנם טיפולי פנים מסוימים אשר מוטב לדחותם לעונת החורף בהם טיפולי פיגמנטציה, חידוש עור הפנים והעלמת צלקות אקנה אשר כרוכים לרוב בשימוש בלייזר.

לאחר טיפולי לייזר, החשיפה לשמש עלולה לפגוע בעור ולכן החורף מהווה את הזמן הנכון עבור טיפולי פנים מסוימים. לפניכם כמה מהטיפולים המומלצים לעונה הקרה.

השפעות השמש הישראלית על העור

טיפולי פנים מהווים חלק חיוני בשמירה על עור פנים צעיר ורענן ותורמים לשמירה על גמישותו. השמש הקיצית בישראל הינה אחד הגורמים המזיקים והמסוכנים ביותר לעור. נזקי השמש מתבטאים בכתמי שמש, שיזוף מוגזם או צריבה.

לאחר סיום עונת הקיץ המיוזעת ושטופת השמש, מומלץ להקדיש זמן לטיפוח עור הפנים באמצעות שמירה על עור נקי, שימוש בתכשירי לחות מזינים, עיסויים, מסכות וכן טיפולים קוסמטיים אשר ישקמו את מצב עור הפנים והצוואר ויביאו להתחדשותו לבריאותו.

יתרונות טיפולי פנים בחורף

עונת החורף היא התקופה המועדפת לביצוע של מגוון טיפולים רפואיים הנחשבים לקצרים ובטוחים ושאינם כרוכים בהחלמה ממושכת. אחד מהם הוא טיפול אור בטכניקת ה- I.P.L או טיפולי פוטורג'וביניישין המבוססים על הבזקי אור קצרים המיועדים להעלמת כתמים ואדמומיות מהעור.

טכניקת הטיפול לצד טיפולי הלייזר מתאימים לביצוע בחורף משום שלאחריהם יש להימנע מחשיפה ישירה לשמש. עוצמת הקרינה הפחותה במהלך חודשי החורף ושעות ההארה הקצרות יותר הופכות את החורף לפרק הזמן המועדף והמתאים ביותר לטיפולים הללו:

טיפולי אור

טיפולים פופולריים אשר נועדו ליצור אחידות בגוון הפנים והמחשוף. השינוי כולל הבהרה של העור וריענונו במטרה להעלים כתמי שמש וגיל מהפנים וכן להעלמת נימי דם מורחבים. הטיפול קצר ואינו מצריך הכנה מראש ומיד לאחריו ניתן לחזור לשגרה. הטיפול אורך מספר שניות ומתבצע באמצעות הבזקי אור אשר מסירים כתמי גיל, אדמומיות וכתמי שמש באופן סלקטיבי כך שמתקבלת החלקה של העור.

ברוב המקרים מספיק טיפול אחד על מנת להגיע לתוצאה מרבית ומידת הצורך ניתן לחזור על הטיפול פעם או פעמיים נוספות. לאחר סיום הטיפול מומלץ להימנע מחשיפה לשמש במשך שבועיים. התוצאה נשארת זמן רב (לפחות שנה) אך היא תלויה במידת החשיפה לשמש כאשר  בחירה להשתזף בקיץ הבא עלולה להוביל להיווצרות כתמים חדשים. על הטיפול ניתן לחזור אחת לשנה, מה שמביא להצערה הדרגתית של העור בזכות התחדשות של שכבות עור חיצוניות.

טיפולי לייזר פרקציונלי

סדרת טיפולי לייזר המחדשת את עור הפנים והצוואר ואינה מצריכה תקופת החלמה או שינוי בשגרה. הטיפול מתאים למי שסובל ברפיון בעור, מנקבוביות מורחבות, מרקם עור מחוספס או צלקות אקנה.

הטיפול מתאים לביצוע החל מגיל 30 ומסייע בהאטת תהליכי הזדקנות של העור ולהחלקת צלקות. הטיפול קצר ולא מחייב הכנה כלשהי, הוא אורך כרבע שעה ולאחריו ניתן לחזור לשגרת היומיום. כדי להגיע לתוצאה אופטימלית, מומלץ לבצע סדרה של ארבעה טיפולים עם הפסקה של חודש ביניהם. לאחר הטיפול רצוי להימנע מחשיפה ישירה לשמש ולהשתמש במקדם הגנה במשך שבועיים לכל הפחות. תוצאות הטיפול נשמרות שנים וניתן לחזור על הטיפול אחת לשנה.

פילינג לייזר

טיפול להסרת שכבת העור העליונה תוך חידוש עמוק של עור הפנים והעיניים, הצוואר והמחשוף ותיקון סימני גיל בהם קמטוטים, צלקות אקנה, כתמי גיל ופיגמנטציה. הטיפול נמשך כ-40 דקות וכולל אלחוש מקומי ללא  ורך בהרדמה או טשטוש. לאחר הטיפול נדרשים ארבעה ימי החלמה בבית והימנעות מחשיפה ממושכת לשמש, רצוי שלא להשתזף עד כחודש מתום הטיפול.

המרכז לטיפול באקנה

המרכז לטיפול באקנה מתמחה במתן מידע בתחום הטיפול באקנה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול באקנה במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: