תכשירים ביתיים להכנה טבעית לטיפול באקנה

טיפול באקנה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול באקנה!

תכשירים ביתיים להכנה טבעית לטיפול באקנההאקנה היא מחלת עור לא נעימה, שמופיעה לרוב בגיל ההתבגרות, אך יכולה להופיע גם בגילאים מבוגרים יותר. לרוב היא באה לידי ביטוי על עור הפנים, אבל במקרים רבים גם באזורים נוספים בגוף, כמו הגב למשל.

התכשירים לטיפול המוצעים בשוק כיום

השוק מציע כיום מגוון רחב של תכשירים, העוזרים להתמודד עם האקנה, כשחלקם מתבססים על פיתוחים רפואיים מתקדמים של השנים האחרונות ומכילים רכיבים כימיים למיניהם, הידועים בסגולות הבריאות שלהם. יחד עם זאת, אלה, המעוניינים להימנע מכך, יכולים, ובכמה צעדים פשוטים, להכין בבית תכשירים טבעיים לחלוטין, שיוכלו לסייע להם להתמודד עם האקנה.

4 מוצרים לטיפול טבעי באקנה – בהכנה ביתית:

  1. טיפול חיצוני – הרכיבים להכנת התכשיר הינם: 20 גרם של שורש אכיניצאה, 20 גרם של פרחי ציפורן החתול, 20 גרם קמומיל, 20 גרם קצח, 5 אצבעות שלמות של שורש כורכום יבש ו – 10 מיל' שמן לבנדר אתרי. את כל החומרים, למעט הלבנדר, מכניסים לצנצנת המכילה כמות מקסימאלית של 250 מיל' וממלאים אותה עד הסוף בשמן זית. סוגרים אותה במכסה ומניחים אותה למנוחה למשך תקופה של חודש. לאחר מכן, מסננים את הצמחים שבצנצנת ולחומר שהתקבל מוסיפים את שמן הלבנדר האתרי. מערבבים היטב ומורחים על הפצעים. מנגבים ומייבשים בעדינות.
  2. טיפול פנימי – לרוב, ובעיקר מצידה של הרפואה המשלימה, מוצעים שני טיפולים במקביל: טיפול חיצוני וטיפול פנימי. המתכון הבא הוא טיפול פנימי לסובלים מאקנה נעורים. הרכיבים שלו כוללים 20 גרם זרעי קצח, 20 גרם שורשי אכיניציאה, 20 גרם אבקת דקל ננסי, 20 גרם פירות שיח אברהם, 20 גרם עלי סירפד ו – 20 גרם זרעי דלעת מקולפת. את כל הצמחים טוחנים היטב במטחנת תבלינים/מטחנת קפה ובכל יום מוסיפים למזון או אוכלים כפי שזה כמות של רבע כפית.
  3. טיפול פנימי – המתכון הבא מתאים לנערות, הסובלות מאקנה. הוא מורכב מ – 20 גרם שורשי ליקריץ, 20 גרם פרחי תלתן, 20 גרם שורשי וויטניה, 20 גרם זרעי סלרי, 20 גרם שורשי אכיניצאה ו – 20 גרם שורשי שן הארי. מערבבים היטב את כל הרכיבים עד שמתקבלת תערובת אחידה, מרתיחים כוס מים במשך 10 דקות עם כפית מהתערובת ושותים לפני השינה.
  4. תבלינים לטיפול באקנה – מתכון זה מתבסס על מספר סוגים שונים של תבלינים הידועים בסגולות המרפא שלהם ובעיקר ביכולתם לסייע לסובלים מבעיות עור שונות, לרבות אקנה. התכשיר כולל תערובת של התבלינים הבאים ביחס שווה: זרעי סלרי, זרעי קצח, עלי אורגנו, עלי סירפד יבשים, עלי קורנית, פפריקה מתוקה טחונה, עלי אזוב, ג'ינג'ר, פירות שיחה אברהם וזרעי פשתן. מערבבים את כל התבלינים וטוחנים אותם במטחנת תבלינים/מטחנת קפה. מוסיפים את התערובת למאכלים שונים, כמו סלטים למשל וממשיכים להשתמש בה עד שתסמיני האקנה נעלמים. אפשר להמשיך להשתמש בתערובת גם לאחר מכן וליהנות מהרכיבים החשובים שבה.
המרכז לטיפול באקנה

המרכז לטיפול באקנה מתמחה במתן מידע בתחום הטיפול באקנה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול באקנה במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: