השגת הבסיס המושלם: מדריך לבחירה ושימוש בקרם פנים לפני איפור

טיפול באקנה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול באקנה!

החשיבות של הכנת העור לאיפור

תהליך הנחת האיפור מתחיל הרבה לפני המריחה הראשונה של מייק אפ או העברת צללית. הכנת עור נכונה היא שלב מכריע בהשגת מראה איפור ללא רבב ובעל עמידות לאורך זמן. על ידי שימוש בקרם פנים נכון לפני האיפור, תוכלו ליצור בסיס חלק ואחיד שישפר את מראה האיפור שלכם ויבטיח שהוא יישאר במקומו לאורך כל היום. במאמר זה, נחקור את סוגי הבסיס השונים הזמינים למריחה לפני האיפור, נדון ביתרונות השימוש בבסיס לפני האיפור וננחה בבחירה ומריחה של קרם הפנים המושלם לסוג העור שלכם.

 

סוגי קרמי בסיס לפני איפור

קיימים מספר סוגים של קרמי בסיס לשימוש לפני הנחת האיפור, כל אחד מהם מציע יתרונות ייחודיים ועונה על סוגים שונים של עור ובעיות.

א. BB קרם 

BB קרם (באלם לכתמים או באלם יופי) הוא מוצר רב-תכליתי המספק כיסוי קל, לחות והגנה מפני השמש. הוא אידיאלי לאנשים עם עור יבש או מיובש שרוצים עור קורן מבלי הכבדות של מייק אפ עם כיסוי מלא. BB קרם כולל לעתים קרובות מקם הגנה מהשמש ומרכיבים אחרים לטיפוח העור, מה שהופך אותו למוצר נוח ורב-שימושי.

ב. CC קרם

CC קרם (תיקון צבע) נועד לטפל בפגמים בגוון העור, כגון אדמומיות ופיגמנטציה יתר. הוא בדרך כלל מציע כיסוי רב יותר מ BB קרם ובעל גימור מאט, מה שהופך אותו למתאים לעור שמן ומעורב. CC קרם יכול להכיל גם מקדם הגנה ויתרונות שונים לטיפוח העור, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אלו המחפשים מוצר רב-שימושי לפני האיפור.

ג. DD קרם 

DD קרם (דינמי או להגנה יומית) משלב את היתרונות של BB קרם עם הכיסוי של CC קרם. הוא מתאימים לסוגי עור שונים וניתן למרוח אותם לבד או כבסיס לאיפור. DD קרם כולל לעתים קרובות כיסוי הגנה מהשמש נוסף ותכונות אנטי אייג'ינג, מה שהופך אותו לאפשרות מצוינת לבעלי עור בוגר.

ד. פריימרים

פריימרים מיועדים במיוחד להכנת העור למריחת איפור. הם יוצרים משטח חלק ואחיד המאפשר לאיפור להיצמד טוב יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. ניתן לרקוח פריימרים לסוגי עור ולבעיות ספציפיות, כגון בקרת שומן, הקטנת נקבוביות או תיקון צבע. הם בדרך כלל אינם מספקים את אותם היתרונות לטיפוח העור כמו קרמי BB, CC או DD, אך מהווים בחירה מצוינת למי שמחפש מוצר שמתמקד אך ורק בהכנת האיפור.

ה. לחות עם הגנה מהשמש

עבור אנשים שמעדיפים שגרת איפור מקדימה מינימלית יותר, לחות עם הגנה מהשמש יכולה לספק לחות והגנה מפני השמש מבלי להוסיף כיסוי של קרם BB, CC או DD. אפשרות זו אידיאלית למי שרוצה שגרת טיפוח פשוטה ויעילה לפני הנחת האיפור.

 

יתרונות השימוש במייק אפ מקדים

שילוב מייקאפ אפ מקדים בשגרת הטיפוח שלך מציע מספר יתרונות הן למראה והן לאורך החיים של האיפור.

א. קיבוע של האיפור

שימוש בקרם בסיס לפני האיפור יוצר משטח חלק ואחיד המאפשר למוצרי האיפור להיצמד טוב יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. זה מבטיח שהאיפור שלך יישאר במקומו לאורך כל היום, ומפחית את הצורך בתיקונים.

ב. מראה עור משופר

מייקאפ אפ מקדים יכול לעזור לטפל בבעיות עור שונות, כגון יובש, אדמומיות וגוון עור לא אחיד. על ידי שימוש במוצר שנועד לטפל בבעיות אלו, תוכלו להשיג מראה איפור ללא רבב ומלוטש יותר.

ג. הגנה נוספת על העור והזנה קרמים רבים שלפני האיפור, כגון BB,‏ CC ו-DD, מכילים הגנה מהשמש ומרכיבים אחרים לטיפוח העור המעניקים הגנה ותזונה נוספות לעור שלך. זה יכול לעזור לשמור על בריאות העור והמראה שלו, וגם לשמש כבסיס לאיפור שלך.

 

מרקמים של קרמי יסוד: מציאת הקרם הנכון לסוג העור שלך

בחירת קרם היסוד המתאים לסוג העור שלך חיונית להשגת התוצאות הטובות ביותר. כאן, נחקור את המרקמים השונים של קרמי היסוד המתאימים לסוגי עור שונים.

א. קרם בסיס לעור שמן

עבור אנשים עם עור שמן, קרם יסוד בגימור מאט או פריימר עם תכונות בקרת שומן הם אידיאליים. מוצרים אלה עוזרים לספוג עודפי שומן ולמנוע ברק, להבטיח שהאיפור שלך יישאר במקומו וישמור על מראה רענן לאורך כל היום.

ב. קרם יסוד לעור יבש

סוגי עור יבש יכולים להפיק תועלת מקרם לחות שלפני האיפור, כגון קרמי BB או לחות עם SPF. מוצרים אלה מספקים את הלחות והתזונה הדרושים לעור יבש, ויוצרים בסיס חלק וזוהר למריחת איפור.

ג. קרם יסוד לעור מעורב

סוגי עור מעורבים עשויים לדרוש גישה מותאמת יותר, מכיוון שאזורים שונים בפנים עשויים להיות בעלי רמות שונות של שמנוניות ויבשוּת. קרם CC בגימור מאט יכול לספק כיסוי ממוקד לאזורים שומניים, בעוד שקרם BB לחותי או לחות יכול לטפל בכתמים יבשים.

ד. קרם יסוד לעור עם נטייה לאקנה

עבור אנשים עם עור הנוטה לאקנה, בחירת קרם יסוד לא קומדוגני שלפני האיפור חיונית. זה מבטיח שהמוצר לא יסתום נקבוביות או יחמיר התפרצויות קיימות. חפשו נוסחאות נטולות שומן וכוללות מרכיבים כגון חומצה סליצילית, שיכולים לעזור לטפל ולמנוע אקנה.

ה. התאמת בחירת קרם לבעיות עור ספציפיות בעת בחירת קרם יסוד, חיוני לקחת בחשבון בעיות עור ספציפיות שעשויות להיות לך, כגון רגישות, רוזציאה או היפרפיגמנטציה. חפשיומוצרים שמתייחסים לבעיות אלה, בין אם באמצעות מרכיבים ממוקדים או תכונות של תיקון צבע.

 

שלבים למריחת המייקאפ והכמות הנדרשת

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר מקרם היסוד שלפני האיפור, בין אם איפור ערב או יומיומי, בצעו את השלבים הבאים ליישום נכון.

א. הכנת העור לפני מריחת מייקאפ

לפני שמורחים את קרם היסוד, יש לנקות את עורך עם מי פנים כדי להסיר לכלוך ושומן. לאחר מכן יש למרוח לחות המתאימה לסוג העור שלך, ולתת לה להיספג לחלוטין לפני שממשיכים למריחת המייקאפ.

ב. טכניקות למריחת קרם מייקאפ

ישנן מספר שיטות למריחת קרם מייקאפ, כולל שימוש באצבעות, ספוגית איפור או מברשת מייקאפ. כל טכניקה מציעה רמת כיסוי וגימור שונה, לכן נסו למצוא את השיטה שעובדת הכי טוב עבור מראה האיפור הרצוי.

ג. קביעת כמות המוצר המתאימה

בעת מריחת קרם מייק אפ, התחילו בכמות קטנה והוסיפו כיסוי בהדרגה לפי הצורך. זה מבטיח שלא ימרח יותר מדי, מה שעלול לגרום למראה מלאכותי מדי או כבד.

מתי לא חובה להשתמש במייק אפ לפני איפור

במקרים מסוימים, ייתכן שלא יהיה צורך להשתמש במייקאפ לפני האיפור. זה יכול להיות תלוי בסוג העור האישי שלך, הדאגות והעדפות האיפור שלך.

א. מצבים בהם מייקאפ עשוי להיות אופציונלי

אם יש לך עור נקי וגוון אחיד עם מינימום בעיות, ייתכן שתגלי שמספיק קרם לחות פשוט עם קרם הגנה כבסיס לאיפור שלך. בנוסף, אם קיימת העדפה למראה איפור מינימלי או טבעי יותר, ייתכן שלא יהיה צורך בכיסוי שמספק מייקאפ טרום איפור.

ב. אלטרנטיבות לקרמי מייקאפ מסורתיים עבור אלו שמעדיפים לא להשתמש בקרם בסיס מסורתי, קיימות אפשרויות חלופיות, כגון לחות עם גוון או אבקה קלילה. מוצרים אלו יכולים לספק גימור טבעי יותר ועדיין להציע כיסוי מסוים ויתרונות לעור.

 

טיפים לבחירת הקרם המתאים ביותר לעור שלך

כדי להבטיח שתבחרי את הבסיס הטוב ביותר לאיפור לעור, קחו בחשבון את הטיפים הבאים.

א. זיהוי סוג העור והבעיות בו

לפני שבוחרים קרם בסיס, קבעו את סוג העור (שמן, יבש, מעורב או רגיש) וכל בעיה ספציפית שיש בו, כגון אקנה או אדמומיות. מידע זה ינחה בבחירת המוצר ויעזור למצוא קרם שמתאים לצרכים הייחודיים.

ב. הערכת המרכיבים והיתרונות של קרמים שונים

בחנו את המרכיבים והיתרונות שמציעים קרמי בסיס שונים, שימי לב לכל רכיב ספציפי שעשוי להועיל לסוג העור או לבעיות בו. לדוגמה, אם יש עור יבש, יש למצוא קרמים המכילים מרכיבים לחות כמו חומצה היאלורונית או גליצרין.

ג. דגימה ובדיקת מוצרים לפני שמתחייבים

ככל שניתן, קבלו דוגמיות ובדקו קרם בסיס לפני הרכישה כדי לוודא שהם תואמים לגוון העור ומספקים את רמת הכיסוי והגימור הרצויים. קמעונאים רבים של מוצרי יופי מציעים דוגמיות בחנות או גדלי ניסיון קטנים, מה שמאפשר לך לבדוק את ביצועי המוצר לפני שמשקיעים בגרסה בגודל מלא.

המרכז לטיפול באקנה

המרכז לטיפול באקנה מתמחה במתן מידע בתחום הטיפול באקנה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול באקנה במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: