סרום לשתיה למניעת אקנה

טיפול באקנה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול באקנה!

סרום לשתיה למניעת אקנהשגרת הטיפול בעור הסובל מאקנה, ושמירת עור צעיר ובריא בכלל, יכולה להיות תהליך פשוט וקל הכרוך בשטיפת הפנים במים, שימוש קרם לחות המוחדר לעור בטפיחות קלות, ומידי פעם ביצוע טיפול מעמיק יותר.

לנשים או גברים הסובלים מאקנה, ומעוניינים להרחיב את הטיפול הפשוט והיומיומי מעבר לגישת ה-"סבון-מים-קרם", שגרת הטיפול הופכת להיות מעין "מיני טיפול" יומיומי. ההחלטה לטפל בעור באופן מעמיק יותר על מנת לפתור או למנוע בעיות אקנה, מובילה למצב מוזר בו הטיפול, למרות שאינו מזיק, הופך להיות לא יעיל, כלומר, אם לא משתמשים במוצרים המתאימים, בסדר הנכון.

בכל יום נולד מוצר קוסמטי משובח אחר

שוק מוצרי הקוסמטיקה רווי מגוון מוצרים בעלי שמות מנופחים, פרי יצירתם של פרסומאים מבולבלים: קרמים ללילה או ליום, תחליבים לעצירת ההזדקנות, לא פחות, ושיקויים המגלים את סוד הנעורים.

הטיפול הכרוך במריחת חומרים שונים הנמצאים בתכשירים משונים, הוא בעייתי ומורכב, ומצריך שימת לב מוקפדת למציאת החומרים המתאימים לסוג העור האישי, בתהליך המורכב לרוב משיטת הניסוי והטעייה.

כל סוג עור מגיב לחומרים שונים באופן שונה, ולכל סוג עור יש את צרכיו הייחודיים, כך שמשימת התאמת התכשיר הנכון לסוג העור האישי, לקבלת הטיפול הטוב ביותר, עשויה להיות מורכבת. גם כאשר נמצאים התכשירים המתאימים, הסדר הנכון של השימוש בהם חיוני להשגת התוצאות המוצלחות.

אורח חיים בריא חשוב, אך אינו מספיק

עובדה ידועה היא שהקפדה על אורח חיים בריא, הכולל תזונה מאוזנת, פעילות גופנית, הימנעות מהתעללות בגוף באמצעות עישון וצריכה מוגזמת של אלכוהול, הם צעדים המגנים על בריאות הגוף ומעניקים מראה בריא וצעיר יותר. זוהי אסטרטגיית חיים לכל אדם המעוניין בשמירה על חיים בריאים וארוכים.

יחד עם זאת, לא ניתן להקפיד על שגרת הבריאות והטיפוח הדרושה לגוף באופן יומיומי קבוע מסביב לשעון, כך שהרגלים שאינם בריאים, חודרים בהדרגה לגוף, ומשנים תהליכים פנימיים וחיצוניים, עד שמתעורר הצורך לטפל בהם. תכשירים המגנים על בריאות העור צריכים לכלול נוגדי חמצון, מרכיבי חידוש עור ורכיבים טבעיים ככל הניתן, על מנת להשיג מראה עור בריא וצעיר ולהעלים את נגעי האקנה.

ייחוד סרום לשתייה

השימוש בסרום לשתייה משפר את תוצאות הטיפול באקנה, היות והוא מתמקד בטיפול פנימי, בשילוב הטיפול הרגיל החיצוני, כך שהתוצאות המתקבלות הן מראה עור בריא יותר תוך שיפור תוצאות הטיפול החיצוני.

סרום הוא מוצר טיפוח עור המומלץ לשימוש לאחר פעולות ניקוי הפנים, אך לפני מריחת מוצר הלחות. הסרום מספק רכיבים עוצמתיים החודרים ישירות לתוך העור, והוא מתאים במיוחד לטיפול באקנה, היות והוא מורכב ממולקולות החודרות עמוק לעור ומספקות ריכוז גבוה מאוד של חומרים פעילים, כך שהוא הופך להיות כלי עזר נהדר לטיפול באקנה בפרט ומניעת בעיות עור בכלל.

בחירת הסרום המתאים לטיפול בעור אינה תהליך מורכב

לא קיים סרום לשתייה המוגדר כ"טוב ביותר". הבחירה בסרום המתאים באופן אישי מבוצעת באמצעות הבנת בעיות העור האישיות, ובחירה בסרום הכולל את המרכיבים המתאימים לבעיה. לדוגמא, לטיפול בעור שמנוני, או בעור המאופיין בשילוב שמנוניות ויובש, מומלץ לחפש את מרכיב המים והרגישות לאור בסרום. לחלופין, לטיפול בעור יבש מאוד, מומלץ להשתמש בסרום אשר מרכיביו עשירים בשמנים צמחיים נוגדי חמצון.

במקביל, מומלץ להמשיך את הטיפול בתכשירי פילינג וחומרים עדינים המותאמים אישית, ולשתות את הסרום המתאים המסייע לניקוי שכבת העור מפצעי האקנה וליצירת שכבת עור חלקה וצעירה. באופן כללי, ההנחיה היא לשתות את  הסרום לאחר שגרת הטיפוח היומיומית הרגילה.

המרכז לטיפול באקנה

המרכז לטיפול באקנה מתמחה במתן מידע בתחום הטיפול באקנה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול באקנה במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: