אקנה הוא אחד מהתסמינים הרפואיים הנפוצים והמוכרים בעולם, אשר סובלים ממנו אנשים רבים בעולם – בעיקר מתבגרים. מדובר למעשה על מצב רפואי אשר מאופיין בהופעת פצעונים זעירים וקטנים אשר מופיעים על גבי העור שלנו, זאת כאשר האזור הנפוץ ביותר להופעת פצעוני האקנה הוא אזור הפנים. העובדה שפצעוני אקנה מופיעים בעיקר בפנים שלנו, זו הסיבה שפצעוני אקנה גורמים למבוכה גדולה, בעיקר עבור אותם מתבגרים אשר מתמודדים איתם בגיל ההתבגרות. פצעי אקנה, מוכרים גם בשמם הנוסף והמוכר יותר – פצעי בגרות. בסופו של דבר, הפצעונים הזעירים שמופיעים בפנים שלנו מתפתחים לעתים קרובות לכדי פצעונים גדולים יותר – דבר שנראה לא כל כך טוב מבחינה אסתטית.

המרכז לטיפול באקנה – הוא מרכז רפואי מתקדם בקני מידה ישראליים – והוא נחשב למרכז ראשון מסוגו ופורץ דרך בכל הנוגע לטיפול בפצעי אקנה. עלינו להבין כי אומנם פצעי בגרות אינם פצעים חמורים שיכולים לפגוע בנו רבות מבחנה רפואית – אולם, מדובר על פצעים שפוגעים לנו בביטחון העצמי, בתדמית, ובהרגשה החברתית במידה רבה מאוד. בדיוק בשביל זה הקמנו את המרכז לטיפול באקנה – עבור אותם אנשים שמתמודדים עם פצעי הבגרות הללו, וזקוקים לסיוע צמוד ולמידע רלוונטי ככל הניתן להתמודדות עם פצעים אלה.

אתר האינטרנט של המרכז לטיפול באקנה – הוא אתר אינטרנט חדשני וראשון מסוגו – אתר שנבנה ונהגה על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע של המרכז לטיפול באקנה. אתר האינטרנט – שמופיע תחת כתובת האינטרנט הבאה – https://www.acnecenter.co.il/ הוא אתר שמאגד תחתיו חומרים ומאמרים רבים שעשויים לסייע לכם בהתמודדות עם פצעי אקנה, ולספק לכם מידע רלוונטי רב בנושא. המאמרים באתר האינטרנט שלנו, עוסקים בין היתר בנושאים הבאים – סוגים של אקנה, מניעת פצעי בגרות, אופן טיפול, וכיוצא בזאת.

אם אתם סובלים מאקנה, לא משנה אם מדובר בגיל ההתבגרות, הריון, עור שמן או כל סיבה אחרת להתפרצותה של הדלקת, דרך המרכז לטיפול באקנה תוכלו לקבל מענה מלא ומקיף תוך התאמת טיפול ראוי שיסייע לכם להיפטר מהאקנה ולשפר את מראה ומרקם העור שלכם.