פילינג לייזר לטיפול בצלקות אקנה

טיפול באקנה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול באקנה!

פילינג לייזר לטיפול בצלקות אקנהמחפשים שיטות טיפול באקנה הממוקמת על הפנים? איך תדעו מהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם?  פילינג לייזר הוא טיפול חדש לצלקות אקנה, אך לפני הטיפול, חשוב להבין מהי בחירה זו.

בתקופה הראשונה שלאחר הטיפול הפנים נפוחות ביותר, אך בתוך שבועיים ניתן להשתמש שוב בקרם לחות לפנים ואיפור. לכן מומלץ לקחת לפחות שבועיים של מנוחה ואם יש צורך אז לקחת חופש מהעבודה, על מנת להניח לפנים להירפא היטב.

מחקרים קובעים: פילינג לייזר הוא שיטת טיפול יעילה

מחקרים מצביעים על העובדה לפיה ההליך יעיל ומדויק יותר בתשעים אחוזים בהשוואה לשיטות טיפול אחרות להסרת צלקות אקנה.

טיפולי לייזר נקראים כך בהתאם למקור שיוצר את קרן האנרגיה. מהלך הטיפול משתנה בהתאם לסוג העור. לדוגמא, לייזר ארביום: YAG מומלץ לטיפול בעור כהה.

רוב המחקרים בחנו את יעילות הלייזר הפחמן דו חמצני, ולמרות שהתוצאות היו זהות לתוצאת שהתקבלו מטיפולי לייזר YAG, בכל המקרים, משטח עור חדש נוצר בתוך עשרה ימים, והאדמומית נמשכה כחודשיים. עד 45% מהמטופלים חוו שינויים זמניים בגוון העור, אך זיהומים היו נדירים.

דרמטולוגים: תוצאות הטיפול נקבעות בהתאם לעומק הצלקת וציפיות המטופלים

פילינג לייזר הוא שיטת טיפול יעילה ביותר לטיפול בצלקות רדודות. המטופלים יכולים לצפות לשיעור של חמישים עד שמונים אחוזים, אך עליהם לאפשר את הזמן הדרוש, כשנה וחצי, לפני שניתן יהיה לחוות שיפור מלא.

טיפול פילינג לייזר לצלקות אקנה מתבצע במספר שיטות וחשוב לבצע אותו אצל רופאי עור מוסמכים או מנתחים פלסטיים מיומנים בלבד, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

רוב האנשים הסובלים מצלקות אקנה מחפשים שיטת טיפול זו לאחר שטיפולים אחרים לא הניבו תוצאות משמעותיות.

קטגוריות עיקריות של טיפולי פילינג לייזר לצלקות אקנה

טיפולי לייזר פולשניים מסירים את השכבות החיצוניות של העור באמצעות צריבת רקמת צלקת כדי לטפל בעור. תהליך זה מפחית את רמת נראות הצלקת. טיפולי לייזר שאינם פולשניים מעוררים שינויים בתוך הדרמיס מבלי להשפיע על האפידרמיס.

בדומה לטיפולי לייזר פולשניים, טיפולי לייזר שאינם פולשניים מאפשרים לקולגן העור להתהדק באמצעות חימום, על מנת להפחית את הנראות.

טיפולי עור אחרים כוללים פילינג לייזר המשתמש בחומצה חזקה שיכולה לחדור עמוק לעור. אפשרות זו משמשת לטיפול בצלקות אקנה קלות. יחד עם זאת, לצלקות אקנה עמוקות וצרות, מומלץ להשתמש בלייזר פולשני על מנת להיפטר לחלוטין מהצלקות.

מהלך טיפול פילינג לייזר לצלקות אקנה

הטיפול כרוך בשימוש במכשירים חדשים שמטרתם לתקן את רקמת העור הפגומה. במהלך הטיפול, רופא עור משתמש באיזמל למזערי או מחט דקה על רקמת הצלקת על מנת לסייע ביצירת קולגן חדש. חלק מהטיפולים כרוכים בהרדמת העור או הקפאתו לפני הסרת צלקות האקנה.

טיפולי פילינג לייזר הם טיפולים דרמטולוגיים שמסייעים בהפחתת מראה צלקות אקנה. השפעות הטיפול ייחודיות לכן מטופל ולכן מומלץ להתייעץ עם רופא עור על מנת לקבוע איזו זיטת טיפול תעבוד באופן הטוב ביותר לסוג ההצטלקות.

סיכוני טיפול פילינג לייזר

חשוב להבין את הסיכונים הכרוכים בטיפול פילינג לייזר להפחתת צלקות אקנה. 95% מהמטופלים מפתחים היפר פיגמנטציה במידה מסוימת לאחר הטיפול. כדי למנוע את הסיכונים, חשוב תחילה לזהות את סוג צלקות האקנה, שכן הן מתרחשות בצורות, גדלים ואפילו גוונים רבים.

הסוגים הנפוצים ביותר הן צלקות אקנה שנובעות מדלקת, או נגעי אקנה המורכבים מפצעונים אדומים ונפוחים, לעתים בצורת גושים. צלקות אקנה חמורות מתהוות על רקמת צלקת עשירה בקולגן, ומונעות מהעור לתקן את הצלקת.

המרכז לטיפול באקנה

המרכז לטיפול באקנה מתמחה במתן מידע בתחום הטיפול באקנה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול באקנה במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: